طراحی سایت در گرافیکو چه مراحلی دارد ؟
گرافیکو یکی از شرکت های طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود .طراحی سایت در گرافیکو از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود. در گرافیکو تحلیل سایت یکی از مهم ترین ارکان طراحی به شمار می رود و پیش از بستن قرار داد انجام می پذیرد و پس از به نتیجه رسیدن و عملی بودن پروژه قرارداد بر اساس زمان بندی و نیازسنجی منعقد می گردد.
پس از قرارداد تحلیل ها مستندسازی گردیده و پروژه وارد مرحله پیاده سازی می گردد. این پروسه پس از پیاده سازی وارد دیباگ گردیده و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت آماده تحویل و آموزش می گردد.
پشتیبانی سایت به چه صورت انجام می پذیرد ؟
در گرافیکو معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی و باقیمانده پروژه حتی تا روز 365 ام از تاریخ قرارداد می باشد. هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در گرافیکو 20 درصد هزینه طراحی است .
گرافیکو چه سایتهایی را طراحی و پشتیبانی می کند ؟
- سایت فروشگاهی : شامل تمام فروشگاه های اینترنتی برای محصولات فیزیکی و خدمات ،رزو و استراک با پرداخت آنلاین.
- سایت نمایشگاهی : شامل تمام کسب و کارهای هنری ، شو روم ها و …
- سایت شرکتی : شامل معرفی کسب و کار و نمایش پرتوفولیو
- سایت خبری : شامل خبرنامه ها ، بلاگ ها ، مقالات و …
- سایت اختصاصی : شامل سایت های با پلت فرم های در آمدی بدیع ،سایت های برون سپاری ، سایت های هم افزایی و …
درباره طراحی سایت در گرافیکو بیشتر بدانید .
آیا تولید محتوا هم در گرافیکو انجام می شود ؟
گرافیکو تولید محتوای تمام سایت های وردپرسی را پشتیبانی می کند .تولید محتوای سایت ها در گرافیکو بر اساس نیاز سایت و تحلیل آن و سئوی کارشناسی شده به صورت متنی ، صوتی و ویدیو بارگذاری می شود .
و برای تمام پروژه ها و حتی قراردادهای کوتاه مدت هم پلن طراحی شده و بر اساس آن تولید محتوا انجام می شود.
درباره تولید محتوا ی گرافیکو بیشتر بدانید و سفارش خود را ثبت کنید.
در ابتدا به این سوال پاسخ خواهیم داد که لوگو چیست ؟
لوگو به معنی یک نشانه یا سمبل یا آرم است که برای معرفی یک شرکت، برند یا کسب و کار استفاده می شود. عموما لوگو گرافیکی است و میتوان آن را به کمک نرم افزارهای مختلف گرافیکی طراحی کرد. از جمله ی این نرم افزارها می توان به فتوشاپ، کورل دراو، ادوبی ایلاستریتور و خیلی نرم افزارها دیگر اشاره کرد.
چرا هر کسب و کار به لوگوی اختصاصی و حرفه ای نیاز دارد ؟
منظور از لوگوی اختصاصی و حرفه ای به لوگویی گفته میشود که با استفاده از دانش طراح لوگو، به صورت اختصاصی و تنها برای همان کسب و کار طراحی و پیاده سازی شده است. لوگوی اختصاصی قابلیت ثبت دارد .
1.هویت کسب و کار شما را نشان می دهد
استفاده از یک لوگوی حرفه ای این امکان را به شما میدهد که حضور خود را به مخاطبانتان اعلام کنید و در خاطر آنها ثبت شوید. در اختیار داشتن یک لوگو به نوعی بازاریابی به حساب میآید و همین مورد باعث میشود که بدون هزینه اضافی مخاطب، شما را با یک لوگوی خاص و حرفهای در خاطر داشته باشد.
2. از رقیبانتان مجزا می شوید .
تصور کنید به بازار می روید و می خوهید یک ماشین لباسشویی خوب و درجه یک خریداری کنید ،می گویید : ببخشید آقا یک ماشین لباسشویی LG بدهید . اگر شرکت LG لوگو نداشت ، چگونه آن را از سایر رقیبانش می شناختید !لوگو تفاوت شما را با رقیبانتان بیان می کند .
3. بدون لوگو برندینگ بی معناست !
زمانی که قصد دارید یک تصویر ذهنی از خودتان روی مشتریانتان ایجاد کنید، باید مجموعه تلاش های بازاریابی را انجام دهید که به طور مداوم صورت بگیرند که بدون داشتن لوگو عملا بی ثمر خواهد ماند . هرچند خیلی از سودجویان واژه برندینگ و لوگو را به غلط به جای یکدیگر بکار می برند ، لوگو برندینگ نیست .اما داشتن لوگو اولین گام برای مجموعه اقدامات برندینگ کسب و کارتان است. و مخاطبان با دیدن لوگو می توانند بگونید به شما چه حسی دارند !
انواع لوگو
به طور کلی لوگو و آرم یک نشانهی گرافیکی قابل فهم و یا می توان آن را یک زبان بصری دانست که به سه دسته اصلی دسته بندی می شوند. دسته اول به صورت یک تصویر(لوگوهای تصویری)هستند که از یک یا چند نماد برای طراحی بهره می گیرند، دسته دوم به صورت یک نوشته(لوگوهای نوشتاری) هستند که به آن لوگوتایپ هم گفته می شود با کمک نام شرکت یا کسب و کار مورد نظر طراحی می شوند و باید حتما خاص و منحصر بفرد باشند و در آخرین دسته به صورت ترکیبی از آن قابل اجرا می باشد که هم آمیزه ای از نوشتار و نمادها هستند که به زیبایی باهم ترکیب شده اند.
طراحی هویت بصری گام اصلی موفقیت و رشد هر برندی است. در صورتی که هویت بصری بطور اصولی طراحی شود شخصیتی قدرتمند و قابل اعتماد از کسب و کارتان نشان می دهد. شخصیتی که ماندگاری، محبوبیت و توسعه برند را به ارمغان می آورد. از طرفی هویت بصری لازمه ی شروع هر برند یا کسب و کاری است.
هویت بصری برند باعث می شود به شکلی متفاوت و با تمایز از رقبا دیده شوید. هویت بصری ساختاری یکپارچه برای شکل و نمای کسب و کارتان ترتیب می دهد. طراحی این بخش باید به گونه ای باشد که همه اجزای مجموعه شما به شکلی خاص و منحصر بفرد دیده شود.
ایده پردازی و طراحی گرافیک مهمترین بخش هویت سازی برندها است. طراحی خلاقانه و اصولی این بخش باعث تمایز برندها شده و تاثیر زیادی بروی مخاطبان هدف دارد.
هویت بصری یا Visual Identity شامل اجزاء مختلفی است که همگی به شکلی یکپارچه و منظم دیده می شوند. طراحی نشان تجاری، رنگ سازمانی، اوراق اداری، کاتالوگ، پوستر، بسته بندی و عکاسی از جمله عناصر تشکیل دهنده هویت بصری برندها است.
طراحی هویت بصری برند در صورتی موثر است که هویت خلاقانه، اثرگذار و متناسب با نوع محصولات یا خدمات ارائه دهد. اهمیت هویت بصری برند شما زمانی مشخص می شود که نمادها و عناصر گرافیکی برند شما پس از مدتی در ذهن مخاطب ثبت شود. این اتفاق باعث می شود دیدن یا شنیدن بخشی از هویت برند شما یادآور محصول یا فعالیت شما در ذهن مخاطب باشد. این اتفاق خودِ برندسازی است که با تبلیغات تقویت می شود.
گرافیکو توانسته به واسطه تجربه، تخصص و خلاقیت سفارشات هویت بصری برندها را با تاثیرگذاری و رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.
چرا تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد ؟
چرا باید به فکر ساختن تیزر تبلیغاتی باشیم؟
بهطورکلی، ویدئو نوعی از محتوا است که اینروزها طرفداران بسیاری دارد. همۀ آماری که اهمیت ویدئو مارکتینگ را نشان میدهند، برای تیزر تبلیغاتی هم صادق هستند؛ اما میخواهیم مشخصاً راجع به تیزر تبلیغاتی صحبت کنیم.
فواید بسیاری را میتوان برای این نوع از ویدئوها متصور شد که ما در ادامه راجع به ۳ مورد از آنها صحبت میکنیم:
۱. افزایش نرخ تبدیل و فروش
با استناد به تجربیات کسبوکارهایی که از این نوع ویدئوها استفاده کردهاند، تیزرهای تبلیغاتی میتوانند تاثیر بهسزایی در افزایش نرخ تبدیل و همچنین افزایش میزان فروش داشته باشند.
در آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی گفتیم که یکی از مهمترین اقدامات اولیه، تعیین اهداف از ساخت چنین ویدئوهایی است.
مثلاً وقتی با تیزرتان نشان دهید که محصولتان چطور میتواند یک مشکل بهخصوص را حل کند، احتمال تبدیل شدن افراد از بینندهٔ صرف به خریدار محصول زیاد است؛ در نتیجه، شاهد افزایش نرخ تبدیل خواهید بود.
۲. افزایش آگاهی از برند
دیگر فایدۀ تیزر تبلیغاتی، افزایش Brand Awareness یا آگاهی از برند است! این مورد بالاتر از افزایش نرخ تبدیل قرار میگیرد.
شاید افراد زیادی، در همان لحظهای که تبلیغ شما را میبینند، قصد خرید محصولتان را نداشته باشند؛ اما نام برند شما در خاطرشان باقی میماند. اگر قصد دارید تیزرتان چنین تاثیری داشته باشد، باید آن را طوری بسازید که به یاد ماندنی باشد!
۳. کسب اعتبار میان مخاطبان هدف
احتمالاً شمایی که در حال خواندن آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی هستید، میدانید چقدر چنین ویدئویی در جلب نظر مخاطبان تاثیر دارد. درست یا غلط، افراد به دیدههایشان اعتماد میکنند.
وقتی تیزر تبلیغاتیای بسازید که در پلتفرمهای مختلف (آنهایی که میزبان مخاطبانتان هستند) پخش شود، بهصورت مستقیم و غیرمستقیم، باعث کسب اعتبار برای کسبوکارتان خواهد شد.
مجموعه گرافیکو
تصویر برتر
گرافیکو به کسب و کارها هویت بصری می بخشد. گرافیکو در کنار طراحی گرافیک، تصویربرداری،طراحی سایت و مرکز خدمات چاپ دیجیتال، با ایده پردازی و ترکیب مواد اولیه و اغلب مواد غیر قابل استفاده ،محصولات هنری زیبا و منحصر به فردی را برای منزل و محل کارتان طراحی و تولید می کند.همچنین در فروشگاه از تولیدات سایر هنرمندان حمایت می کند.
آدرس : تهران- بلوار میرداماد - خیابان آقانظر زاده- پلاک 203
تلفن تماس : 09120467638
ایمیل : info@graphique.ir