سوالات متداول

چرا گرافیکو ؟

گرافیکو یک مجموعه بزرگ و جامع طراحی هویت بصری، چاپ و تولید محصولات گرافیکی و هنری است که جهت فراهم نمودن رفاه مخاطبان مجموعه ای کامل را برایشان تدارک دیده است. گرافیکو چهار بازار هدف دارد.

کسب و کار ها:

ما به کسب و کارها کمک می کنیم تا سازمانشان را به تصویر بکشند. شما چه یک کسب و کار کوچک باشید وچه سازمانی بزرگ با چندین هزار کارمند، نیاز دارید کسب و کارتان را برای مخاطبانتان به درستی به تصویر بکشید.

تیم گرافیکو  از طراحان گرافیکی، مدیران و مهندسانی تشکیل شده که دغدغه شان طراحی و اجرای درست ملزومات بصری کسب و کار شماست. ما در گرافیکو قصد داریم چشم انداز ها و ماموریت کسب و کارتان را  در طرح ها بر مبنای اصول علمی پیاده سازی کنیم و آنچه که واقعا هستید را با طراحی مناسب به نمایش بگذاریم. ما در گرافیکو برای تحقق اهداف زیبایی شناختی چه به لحاظ نرم افزاری و چه به لحاظ تجهیزات سخت افزاری از ابزار ها و ماشین های به روز استفاده می کنیم. از جمله فعالیت های گرافیکو در کسب و کارها می توان تصویربرداری صنعتی و اداری به همراه تدوین، طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی و چاپ کارت ویزیت، کاتالوگ، تراکت، بروشور، بنر، چاپ دیجیتال کتاب، مهرسازی، هدایای تبلیغاتی نظیر سالنامه، لیوان، ساعت و … را نام برد.

افراد خاص:

گرافیکو به مولفان، پزشکان، موکلان، مهندسان، معلمان مرجع و افرادی که برند هستند، کمک می کند تا با طراحی مناسب لوگو، مهر و … تصویر درستی از خود را در ذهن مخاطب به جای بگذارند. تدوین ویدیو های شخصی و تبلیغاتی با قیمت مناسب طراحی سایت شخصی و فروشگاهی نیز از جمله خدمات گرافیکو است.

هنردوستان :

محصولات هنری و فانتزی که به صورت خلاقانه و منحصر به فرد طراحی و ساخته شده اند،دفترهای برنامه ریزی، چک لیست های خاص و … برای هنردوستان عزیز گرافیکویی آماده سازی شده اند.

هنرآموزان:

آکادمی گرافیکو محصولات آموزشی رو برای هنرآموزان و گرافیک کاران عزیز فراهم کرده است تا عزیزان علاقمند به حرفه گرافیک بتوانند این حرفه را در مجموعه جامعی فراگرفته و در بازار کار ایران بکار ببندند.

آیا می توانم با گرافیکو همکاری در فروش داشته باشم ؟

می توانید درخواست همکاری خود را از منو قسمت تماس با ما و یا از طریق ایمیل های معتبر سایت ارسال بفرمایید. پس از بررسی نتیجه به شما اعلام خواهد شد.
ایمیل های سایت :

graphique.ir@yahoo.com

info@graphique.ir

چگونه سفارشات خود را در گرافیکو ثبت کنیم ؟

بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود، در داشبورد محصول مورد نظر را پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی از طریق فروم واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

چقدر زمان برای طراحی جدید ملزومات چاپی لازم است ؟

بسته به نوع سفارش شما متفاوت است برای دریافت مشاوره رایگان بر روی تیکت پشتیبانی کلیک کرده و یا از طریق واتس اپ و تلگرام با ما صحبت کنید.

بهتر است از روی نمونه طرح انتخاب کنیم یا طراحی جدید سفارش بدهیم ؟

این موضوع به میزان اهمیت کار و میزانی که شما تمایل دارید برای این کار هزینه کنید بستگی دارد.

اگر اهمیت کار بالاست و شما از آن برای طولانی مدت استفاده می کنید، پیشنهاد ما این است که طراحی جدید انجام دهید. اگر کار کوتاه مدت است و شما نیز تمایل زیادی به پرداخت هزینه برای طراحی ندارید در قسمت نمونه کار های آماده طرحی برای چاپ انتخاب کنید.

محصولی که سفارش دادم به دستم نرسیده، چگونه پیگیری کنم ؟

بعد از ارسال مرسولات از طریق پست و تیپاکس، کد رهیگیری آن از طریق سامانه پیامکی گرافیکو ارسال می گردد. کافیست کد رهگیری را وارد سایت مربوط به آن کرده و وضعیت مرسوله تان را پیگیری کنید. اگر کد رهگیری برایتان ارسال نشده است و یا آن را فراموش کرده اید، با شماره 09120467638 تماس حاصل فرمایید.

آیا می توانم به صورت حضوری برای ثبت سفارش اقدام کنم ؟

ثبت سفارش در گرافیکو تماما به صورت اینترنتی و در بستر وب صورت می گیرد و نیازی به حضور شما در مجموعه نیست، در صورتی که برای اطمینان خاطر خود نیاز به حضور در مجموعه دارید، ابتدا هماهنگی انجام دهید.

رمز عبور خود را فراموش کردم ،باید چه اقداماتی انجام دهم ؟

در صورت فراموشی رمز عبور کافیست، در قسمت فراموشی رمز کلیک کرده و اطلاعات تماس و یا ایمیل خود را وارد کنید. یک پیام مبنی بر بازیابی رمز عبور دریافت خواهید کرد .در صورت بروز مشکل در دریافت ایمیل بازیابی رمز، مشکل را با ما درمیان بگذارید.

یک پیشنهاد یا انتقاد دارم ، چگونه آن را مطرح کنم ؟

برای ارسال انتقادات و پیشنهادات به قسمت منو، تماس با ما بروید و در آن جا در طرح موضوع کلی انتقاد یا پیشنهاد را انتخاب کرده و در نهایت موضوع مورد انتقاد را مطرح بفرمایید. با تمام توان، تلاشمان را می کنیم تا شنوای نطرات، طرح ها پیشنهادات و انتقادات شما باشیم.

enemad-logo