چاپ لوگو بر روی ظروف

استفاده از ظروف پذیرایی و ظروف چینی یکی از نیازهای مهم هر شرکت معتبر , سازمان ها و اداره جات و حتی یک کسب و کار کوچک می باشد که با استفاده از چاپ لوگو و نماد اختصاصی خود روی این ظروف می تواند گام بسیار مثبتی در راستای حفظ اموال شرکت و همچنین امور برندینگ و تبلیغات هرچه موثرتر خود داشته باشد. و بدین صورت خیلی حرفه ای و منظم تر از مهمانان و مشتریان خود پذیرایی کند. 

بدین منظور از خدمات مهم و تخصصی گروه چاپ گرافیکو, چاپ لوگو ,آرم و طرح اختصاصی شما بر روی متنوع ترین و با کیفیت ترین مدل های ظروف پذیرایی و ظروف چینی جهت پذیرایی باشکوه از میهمانان شما و بخصوص تبلیغ نماد و نشان کسب کار شما می باشد. ما لوگو و نماد شما را بصورت اختصاصی و با کیفیت خارق العاده روی متنوع ترین ظروف چینی و ظروف هتلی و سایر ظروف پذیرایی مورد نظر شما شامل انواع قوری چای و قهوه , فنجان چای , فنجان قهوه , نعلبکی , شکردان , دیس غذاخوری , دیس میوه , دیس شیرینی خوری , بشقاب , پیش دستی , نمک پاش و … چاپ می نماییم.

در صورت نیاز ظروف مورد استفاده توسط ما خریداری شده، این ظروف از کارخانجات معتبر و با کیفیت عالی و صادراتی می باشند و کاملا به رنگ سفید براق و بدون نقش و نگار هستند زیرا نقوش و طرح های ظروف طلا کاری شده و نقش و نگار دار ممکن است تغییر رنگ دهند.

چنانچه برای امنیت بیشتر اموال شرکت و سازمان خود یا برندینگ خود تمایل به چاپ لوگو دارید امکان چاپ لوگوی اختصاصی شما بر پشت ظروف هم میسر می باشد.

چاپ لوگو بر روی ظروف پذیرایی , ظروف چینی و ظروف هتلی به دو روش انجام می شود. اولین روش چاپ تمپو است  و روش دوم برای ظروفی است که قابلیت تحمل دمای بالا را داشته باشند،در این صورت چاپ سابلیمیشن یا چاپ حرارتی انجام می شود.

در نظر داشته باشید چاپ بر روی این ظرف ها بصورت مادام العمر و قابل شستشو و خش ناپذیر است. 

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09120467638 در تماس باشید.

نکته : در صورتی که ظروف را از فروشگاهی دیگر تهیه کرده اید، یا خودتان تولید کارگاهی دارید، تصویر ظروف خود را به همراه اطلاعات مرتبط با سایز و جنس ظرف، نوع کاربری و همچنین اطلاعات نشان مورد نظر جهت چاپ را برای ما ارسال کنید.

6 پاسخ
  1. شرکت گرافیکی توسعه هنر
    شرکت گرافیکی توسعه هنر گفته:

    یکی از بهترین شرکت هایی هستید که باهاش همکاری داشتم. خوش قول و درجه یک .
    درصد خطای چاپتون هم نسبت به سایر شرکت ها خیلی پایین تر هست…
    خدا قوت به تیم فوق العادتون

    پاسخ
  2. سروناز آقایی
    سروناز آقایی گفته:

    سلام.
    خوشحالم که با تیم گرافیکو به خصوص مدیریت سرکار خانم کیمیایی آشنا شدم .
    این که نسبت به کار متعهد هستید و پیگیری خوبی دارید قابل تحسینه.موفق و پایدار باشید

    پاسخ
    • niloofarkimiaie
      niloofarkimiaie گفته:

      ما هم از آشنایی با شما بسیار خرسندیم. سپاس از حسن انتخاب شما
      شما هم پایدار باشید بزرگوار.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo